Heaps of whales, manta rays, turtles, and sharks - Reisverslag uit Lady Elliott Island, Australië van KarinGoesDownUnder - WaarBenJij.nu Heaps of whales, manta rays, turtles, and sharks - Reisverslag uit Lady Elliott Island, Australië van KarinGoesDownUnder - WaarBenJij.nu

Heaps of whales, manta rays, turtles, and sharks

03 Augustus 2014 | Australië, Lady Elliott Island

Deze keer is het een minder prettig nachtje in de Greyhound bus. Het is rustig en we hebben allemaal twee stoelen ter beschikking om ons zo comfortabel mogelijk te maken, maar de airco draait weer op volle toeren dus eigenlijk lig ik wel een beetje te bibberen onder mijn uitgespreide maar veel te dunne sjaal. Vroeg in de ochtend komen we aan in Hervey Bay en na een korte wandeling kunnen we ontbijten op het strand, schijnt de zon volop en is de nachtbus alweer snel vergeten.
Er is geen tijd om Hervey Bay te verkennen want ons doel is het vliegveld en een paar uur later stappen we dan ook in het kleinste vliegtuigje waarin ik tot nu toe in heb gezeten.En op een ereplaats nog wel, naast de piloot met een eigen stuur en tig metertjes voor mijn neus. Om geen paniek te veroorzaken onder de medepassagiers ben ik overal maar vanaf gebleven

• 04 Augustus 2014 - 13:40

Grijze Duivenman:

Ze vonden gisteren je verslagen erg leuk. Erg verstandig van je om er vanaf te blijven. Je weet maar nooit.