Bijna zover... - Reisverslag uit Bergambacht, Nederland van KarinGoesDownUnder - WaarBenJij.nu Bijna zover... - Reisverslag uit Bergambacht, Nederland van KarinGoesDownUnder - WaarBenJij.nu

Bijna zover...

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg

14 Juli 2014 | Nederland, Bergambacht

Over ongeveer twaalf uurtjes is het zover. Dan vertrekt vluchtnummer CZ0308 om via Guangzhou, waar ik overigens voor het boeken van deze reis nog nooit van gehoord had, uiteindelijk Singapore te bereiken. En als alles mee zit ben ik dan aan boord.

Na een korte verkenning zal het na anderhalve dag al weer tijd zijn om deze stadstaat te verlaten, want zoals de meeste weten is Australie land van bestemming.

Ik ga proberen om jullie op de hoogte te houden via deze berichtjes, maar aangezien de afgelopen week wel duidelijk is geworden dat er in Australie meer dan genoeg te doen en te zien is om jezelf even mee bezig te houden, durf ik hierin geen regelmaat te beloven, maar ik zal zeker mijn best doen.

Om de interesse alvast een beetje op te wekken hieronder een paar steekwoorden die hopelijk in de reisverslagen terug zullen komen:
Duiken, wildlife, kamperen in de woestijn, watervallen, regenwoud, Brisbane citylife, raften, eilanden met witte stranden.

Al met al zal ik een maandje uit het land zijn. Daarna hoop ik snel weer in reallife bij te kletsen.

Groetjes!
Karin

Tags: nog even

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 2992

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Australie

Landen bezocht: